چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1400/08/12 - 09:23
  • تعداد بازدید : 77
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در شهرستان قصرقند انجام شد:

برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قصرقند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قصرقند از برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستات با حضور خانم میرلاشاری دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، در این جلسه، میرشکار رئیس اداره دامپزشکی قصرقند به بیان شرح وظایف سازمان دامپزشکی کشور و اقدامات انجام شده در این شهرستان در خصوص کنترل بیماری های دامی و مشترک، حفظ سرمایه های دامی و تامین امنیت غذایی در این شهرستان پرداخت.

وی درخصوص اقدامات اداره دامپزشکی برای پیشگیری و مقابله با بیماری هاری و کنترل و پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان گزارش داد.

در این جلسه، با توجه به افزایش تعداد حیوان گزیدگی در شهرستان، در خصوص مصوبات فرماندار جهت تشکیل کارگروه اتلاف سگ های ولگرد و همچنین جلوگیری از حمل و نقل مرغ زنده، بدون مجوز دامپزشکی توسط نیروی انتظامی با هدف پیشگیری ازآنفلوانزای فوق حاد پرندگان نیز بحث و گفت و گو شد.

 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان قصرقند
  • کد خبر : 278465
کلمات کلیدی
pusiba روابط عمومی استان سیستان و بلوچستان

pusiba روابط عمومی استان سیستان و بلوچستان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور