• 1401/02/24 - 11:55
  • تعداد بازدید : 215
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در کمیته سلامت اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت:

تاکید بر حل مشکلات و همراهی با دامداران و بهره برداران در راستای تامین و توزیع مناسب کالاهای اساسی

دومین جلسه کمیته سلامت اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ستادی و همچنین حضور مجازی روسای ادارات دامپزشکی شهرستان های استان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان، این جلسه با هدف هماهنگی و تاکید بر حل مسائل دامداران و بهره برداران و تقویت نظارت ها در راستای همراهی و همکاری با طرح مردمی سازی یارانه و توزیع مناسب کالاهای اساسی در استان تشکیل شد.
در این جلسه، مدیرکل دامپزشکی استان به تببین اهداف و روشنگری در خصوص طرح مردمی سازی یارانه ها پرداخت و از همکاران خواست تا برای اجرای بهینه و هرچه بهتر این طرح در حوزه ی دامپزشکی از هیچ تلاشی دریغ ننمایند چرا که همه ما در قبال به ثمر نشستن و موفقیت اجرای این طرح تا رسیدن به اینده ای مطلوب مسئول هستیم.
دکتر مهدی حسینی عنوان داشت: کارشناسان دامپزشکی از طریق همراهی و همکاری با دامداران و بهره برداران در تمامی مراحل تولید، توزیع و نگهداری فرآورده های خام دامی، نقش موثری در تامین و توزیع مناسب این بخش از کالاهای اساسی که ارتباط مستقیم با غذا و سلامت جامعه دارد را ایفا خواهند کرد و همانند گذشته با تلاش صادقانه و ارائه خدمات بی منت، به سهم خود در راستای حل چالش های پیش رو قدم خواهند برداشت.
 
  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 286075
کلمات کلیدی
pusiba روابط عمومی استان سیستان و بلوچستان

pusiba روابط عمومی استان سیستان و بلوچستان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه